(University of Sussex nuotrauka)

Šiandien išlaikiau ginekologijos įskaitą. Pavyko puikiai. Mokiausi galima sakyti saikingai (sekmadienį atsirado net 2 įrašai, tai turbūt aišku, kad mokiausi nedaug). Na, ir man kartais nusišypso sėkmė…

Šiame įraše norėčiau pakalbėti apie pažymius ir jų adekvatumą žinioms. Kuo čia dėta dėstytoja (arba dėstytojas)? Ogi vertina būtent jis.

Šiandien: Laikome mes tą įskaitą. Reikia išspręsti klinikinę situaciją (apibūdinti simptomai, šiek tiek anamnezės, ligonio bendras ištyrimas, kiti svarbūs dalykai). Išspręsti tai reiškia parašyti tyrimų planą, nustatyti diagnozę, pasakyti, su kokiom ligom nesumaišyti bei pasiūlyti gydymą. Na, tokia proto mankštelė vis tik , ne tik aklas kalimas.

Klinikinę situaciją atsiskaitom žodžiu pas vieną iš dėstytojų, kuri vedė seminarus. Taigi atsakinėjam – atsakai beveik idealiai, gauni “puikiai”, kažko nepasakai – 9. Kažko labiau nepasakai – vis tiek 9. Dar labiau neatsakai – vis tiek 9. O visiškai nusišnekėjus, nepasakius diagnozės rašomas 7 ( plius dar buvo pasiūlymas ateiti kitą kartą ir gauti geresnį įvertinimą).

Kodėl aš čia matau problemą?

  1. Pažymiai nėra adekvatūs žinioms – visiškai neišmanant dalyko galima gauti įvertinimą, kuris reiškia “pakankamai”. Taigi kyla klausimas, ar pakanka studentui “bendro išsilavinimo”.
  2. Lieka nuskriausti tie studentai, kurie atsakinėjo ne taip idealiai, o gavo 9. Kodėl ne 10? Juk kažkas dar prasčiau atsakinėjo ir gavo tuos pačius 9. O gal apskritai nevertėjo mokytis savaitgalį ir pasitenkinti 7 galima sakyti už tai, kad buvo ištrauktas lapelis?
  3. Padaroma meškos paslauga ir neišskirstomi studentai pagal gebėjimus. Laimei, tai nėra lemiama įskaita, o tik tarpinis įvertinimas, kuris mažai ką lems. O jei tai būtų lemiamas pažymys Tai kokia prasmė, kad turėsim visi 9-10 neatsižvelgiant į įdėto darbo kiekį, mąstymo sigebėjimus?

Negalime atmesti ir to dalyko, kad vienos klinkinės situacijos išsprendimas neparodo, ar studentas moka visą kursą. Galbūt vienus dalykus suvokė prasčiau, kitus geriau ir t.t. Laimės dalykas… Dar ir laimės dalykas, kokia dėstytoja ir kokios nuotaikos būdama vertins. Bet palikime tai. Turėjom visi vienodas sąlygas – į įskaitą buvo atnešti 9 vienodi vokai, kuriuos išsitraukėm. Privalėjom gerai mokėti visą kursą.

Norėčiau grįžti prie dėstytojos pozicijos. Čia jau jos žodis lemiamas. Kaip jūs vertintumėte dėstytojos poziciją, kuri rašo teigiamą pažymį už gražias akis? Tai gerai ar blogai? Kodėl?

Studentai džiaugasi – visiškai lengvai gauti geri pažymiai, geras kaupiamasis balas. Taigi dėstytoja šiek tiek kilstelėdama studentui pažymį yra “gera”.

Bet ar visi verti to gero kaupiamojo? Juk esame ne būsimi programeriai ar agronomai. Mes esame būsimi gydytojai ir jau studijų metu turėtų mus įpratinti nedaryti klaidų. O yra priešingai – klaidos užglostomos gailesčiu.

Vis tik mano verdiktas yra toks, kad dėstytoja pasielgė netinkamai. Aš pasisakau už kuo didesnį objektyvumą. Jeigu jau studentas “grybauja”, tai reikėų ir parodyti jam. Lygiai taip pat objektyviai vertinti ir geriau atsakinėjačius. O studentams nepatinka tokie dėstytojai…

Idealus dėstytojas privalo suderinti griežtumą, reiklumą, geraširdiškumą ir žinių pateikimo kiekį. Kažkaip man dingsta motyvacija stengtis, kai pažymiai rašomi “iš oro”.

Kokia Jūsų nuomonė? Tai ar šiuo atveju rašymas gero pažymio, neatitinkančio žinių, yra blogai, ar gerai?

Patiko? Paskleisk:
  • Digg
  • del.icio.us
  • Facebook
  • email
  • FriendFeed
  • RSS
  • StumbleUpon
  • Technorati
  • Tumblr
If you enjoyed this post, make sure you subscribe to my RSS feed!

Post to Twitter Tweet This Post

Naudinga paskaityti:

, , ,
Trackback

30 comments untill now

  1. Spartaner @ 2009-09-22 03:29

    is praktikos pastebejau kad pas tuos destytojus kur raso pazymius uz grazias akis ir destymo kokybe daznai buna atitinkama.is apipelyjusiu lapuku kazka paskaito kad niekas nesupranta apie ka kalba eina. nelabai kas lieka galvoje po tokiu paskaitu. Daugiausiai galvoje isliko viskas is tu paskaitu kuriose destytojai gerai uz gerkles paeme buvo. ne ta prasme kad nelaike studento zmogumi ar kitaip sodino, o tiesiog reikalavo kokybisko darbo. Pas tokius ir tikrai daug mokinesis, ne viena diena prie knygu praleides egzamina kelis kartus laikai.
    juk pagaliau mokinames ne del pazymiu, o del ziniu. kas tas 10 ar 9 jeigu paskui nelabai gali pasakyti apie ka paskaitoje kalba ejo. Cia ne mokykla, po studiju niekas uz grazias akis pinigu nemokes ir darbe negalesi pasakyti ” atsiprasau, negaliu jums padeti. tos paskaitos nesupratau”

    [Reply]

  2. Spartaner, būna dėstytojų, kurie atrodytų ir normaliai paskaitas veda, tačiau per atsiskaitymus labai mielai rašo pažymius “už gražias akis”.
    Dėstytojų vertinimas nėra kontroliuojamas, čia ir problema. Jis labai subjektyvus, kas blogiausia, kad to subjektyvumo praktiškai neįmanoma panaikinti, per giliai įsišaknijęs, o ir niekas nerodo noro ką nors keisti.
    Ne visi puikūs dėstytojai geba būtu gerais vertintojais, tam reikia turėti ne tik žinių bet ir vidinės intuicijos. Deja universitetuose ne daug kas gali tuom pasigirti. Bet manau blogiausia, kad nuo to kenčia motyvuoti studentai, kurie nori ir gali mokytis.

    [Reply]

  3. Na, išdėstė tos dėstytojos tikrai neblogai. Ne studijų kokybė kelia problemą, o įvertinimai.

    Spartaner, taip laukia darbas. Tiesa, mums dar pažymiai lems konkurso į rezidentūras balus. Faktas, kad pažymiai neatspindi pažymių. Bet mes esame nusipelnę būti vertinami objektyviai.

    Tomai, labai taikliai pastebėta.

    [Reply]

  4. Mano nuomone — mokytoja bloga tiems, kurie mokosi/supranta ir gera tiems, kuriems nerūpi ką nors išmokt.

    Mokiausi pusiau prestižinėje mokykloje (nors man ji šiaip nepatiko :D). Aštuntoje klasėje turėjau: 8 už lietuvių (jei būčiau perskaitęs knygas, būtų išėję 9), 9 už chemiją (nes teorijos nesimokiau), 9 už rusų (nes auklėtoja kažką privėlė), visi kiti 10. Būčiau norėjęs ir kažkiek daugiau laiko skyręs mokslams, tai būčiau tikrai turėjęs tik 9 už lietuvių. Tiesiog buvau pavyzdingas mokinukas, niekam nekrentantis į akis, tai jei mokėjau ką nors prasčiau, pakeldavo pažymį. Nu totalus šūdas, nes dabar turiu daug spragų. Tiesiog noriu mokytis 10 minučių — okey, 10 gausiu, noriu mokytis valandą (ar daugiau) — gausiu 10 su užrašu „Šaunuolis“. Ir kam to reikėdavo?

    Dabar sėdžiu gimnazijoje. Tokių dalykų seniai nėra :). Ir džiaugiuosi. Bent moku matematiką, informatiką, chemiją, fiziką… :)

    [Reply]

  5. tokie destytojai nepatinka tiems, kurie isitikine, kad viska tobulai moka, mokslui aukoja visa gyvenima ir su pavydu ziuri i tuos, kurie randa laiko uzsiimti idomesne veikla nei amzinas trunijimas prie knygu. MANO ASMENINE NUOMONE, PAGRISTA GYVENIMISKAIS FAKTAIS :)

    o siaip tai man asmeniskai visiskai negaila, kad kokiam ten kvailam nieko nemokanciam grupiokui parasho normalu pazhymi. gyvenimas atsijos vis tiek, kur ten kas ka uzh akis gavo, o kur uzh darba. o kad nesigautu taip, kad i rezidentura istoja lopai, kurie uzh grazias akis turejo 9ukus, o dalyke visiskai nesigaudo- yra egzaminai, kai vertinami rashto darbai plius motyvaciniai pokalbiai…

    [Reply]

  6. Mokėti galima ir netrunijant prie knygų…Gegut, aš tau pritariu iš dalies. “Praslystantys” mylės tikius dėstytojus. Bet kodėl mano gyvenimo tikslas turi būti “praslysti”?
    Jei į tokius dalykus užmerksim akis, tai ir toliau klestės pažymiai “už gražias akis”. O tai mažina studijų kokybę. Ir štai medicinos magistro diplomą turi visiškai apie mediciną neišmanatys žmonės. Ar taip gerai? Motyvacinis rezidentūros pokalbis nepakankamai atfiltruoja tokius. Kodėl? Nes tai geriausia terpė korupcijai.

    [Reply]

  7. nu tai taip, galima, ir shtai tie netrunijantys prie knygu ir vieshai garsiai nedemonstruojantys savo ishsilavinimo irgi atrodo kaip ‘praslystantys’ uz grazias akis :)
    o siaip tai jeigu tavo tikslas nera praslysti, tai vienu ir kitu atveju praslydeliai tau nera ir nebus konkurentai. ir ka pvz veikia tie magistrai su savo diplomais? :)) zmones gydo? itariu, kad tikrai ne :D
    o del korupcijos tai gal ir taip. bet ash naivi :D

    [Reply]

  8. O tai kam jiems tas diplomas, jei ne toliau tęsti studijas ir gydyti. aišku kitiems reik to diplomo vien dėl to, kad gautų darbą kokioj farmacinėj kompanijoj.

    [Reply]

  9. nu jeigu nores toliau testi studijas ir gydyti, tai tures pradet mokytis. apie shundaktarius gi greit kalbos sklinda, ane? :)

    [Reply]

  10. kaip Tu pati dabar vertini savo poelgi?
    as manau, kad pasielgei kaip darzelio lygio vaikas, isitikines kad esi neteisingai ivertintas,visi kiti durniai tik tu viena teisi, pasiskusiu internete.

    Jei nesi patenkinta pazymiu, vertinimu – pareisk savo nusiskundimus rastu valdziai, jeigu bijai ar nesi isitikinusi tai tylek ir nekelk nepagristu abejoniu destytojais, ar ju kompetencija ir nekurstyk ir taip itemptu santykiu.

    nepamirskim kad tycia ar netycia busimiems akuser.-ginek. ciklo studentams padarai sudetingesnes salygas islaikyt iskaita, jei tavo blog`a skaito ir mineti destytojai ar ju vaikai ir t.t. kitaip tariant kenki savo kolegoms.
    gavosi kazkoks piktas komentaras

    [Reply]

  11. Mieloji, mi, aš niekaip nevertinu savo poelgio. Pirma, mano įvertinimas buvo “puikiai”. Skųstis galiu nebent, kad negražiai skaitmenys įrašyti :))). Antra, kodėl turiu būti toks pat strutis, kaip ir visi, kuris įkiša galvą į smėlį, tyli ir pataikauja įsisenėjusiai tvarkai. Ar čia paminėta bent viena dėstytojo pavardė? Šnekama apie hipotetinę/į dėstytoją. Jei kas įsižeis, tai jau jų problemos. Tylėdami mes tik dar labiau įsukam ratą. Aš esu už kokybiškas studijas. Jei tave tenkina tokia sistema, tai tylėk. O aš čia matau problemą ir tiek. Tik matosi, kad problema ne tik iš dėstytojų, bet ir iš studentų pusės.

    [Reply]

  12. Dėstytoja nėra nei bloga, nei gera (nes tai priklauso nuo DĖSTYMO, mokėjimo pateikti medžiagą, išaiškinti ir pan., o ne nuo vertinimo), tiesiog autoriui toks vertinimas nepriimtinas.

    Kitas klausimas: ar mokotės dėl pažymio, ar dėl žinių? Jei dėl pirmo, taip, sutinku – situacija neteisinga jei dėl antro, tai jus išmokote dalyką ir turite tuo džiaugtis.

    Apskritai vertinimo pažymiais sistema turi daug trukumų, kas mokėsi užsienyje, pažįsta ir pranašesnių sistemų.

    [Reply]

    eziukai Reply:

    Galbūt ne visai tinkamu būdu bandžiau parodyti, kad universitetuose gauti įvertinimai visiškai neatitinka žinių. Aš mokausi dėl žinių. Bet pažymiai taip pat svarbu, nes jie sudaro liūto dalį konkursinio balo stojant kitur. Kad yra tinkamesnių vertinimo sistemų – visiškai pritariu. Gaila, kad niekas nemoka sureformuoti švietimo sistemos.

    [Reply]

  13. as tik norejau pasakyti kad Tavo irasai blog`e seniai nebera skaitomi vien tik keliu entuziastu, tai jau gana placiai zinomas puslapis, ir Tavo asmenine nuomone, pastebejimai, komentarai apie daktaru darba ir jo subtilybes, studentu mokymasi ir motyvacija nebera vien Tavo nuomone, Tu prisidedi prie daktaru ivaizdzio formavimo visuomeneje (dazniausiai neigiamo).

    taip kad ir sakau pries ka nors teigiant, turek svarius irodymus, nes internetas tai nera siukslynas, priesingu atveju susilyginsi su zurnalu ZMONES laida KAKADU, kuriuose beabejo dirba profesionalai ir kurie atitinka kuriamo ivaizdzio standartus.

    [Reply]

  14. Visikai pritariu MI. Ir aciu Dievui,kad velesniuose kursuose jau nebera to pazymiu skupejimo, koks yra pirmuosiuose trijuose kursuose.
    Reikia nepamirst,kad visi tinginiai per tuos metus ir atbyra,o lieka tikrai motyvuoti asmenys, nematau nieko blogo,kad neraso blogu pazymiu.
    O diferenciacija vidurkiu siaip ar taip bus, dar priedo lems ir egzaminai,taip kad nera ko pavydet kazkokio iskaitos pazymio.

    [Reply]

  15. Ne, tai joks pavydas. O tiesiog mano nuomonė, MI, kiekvienas ją gali turėti. Aš turiu, tu turi priešingą. Ir valio. Žodžio laisvė – ką noriu, tą ir rašau. Be to man nereik aiškinti apie viešumą, žurnalus ir kitus dalykus. Esu pažymėjus, kad rašau tik savo nuomonę, kuri niekaip nėra susijusi su daugumos nuomone. Blogosferoj plaukioju jau penkti metai, tuo domiuosi ir žinau viešumo kainą. Pakviečiau diskusijai ir tiek. Dėkui, kurie atsiliepėt. Snape, ne iki galo atbyra… Lieka tų “stūmikų” dar nemažai… Skubėjimo daug – privalom kasdien atsiskaityt už seminarą, tai kasdien ir skaitom… Gal pas jus kitaip. Pas mus dar senas geraskaupiamas. Ir dar kartą sakau, kad čia jokio pavydo nėra. Tik faktas, kad mūsų paruošimas nelabai kam rūpi… Kietas vertinimas yra vienas iš būdų motyvacijai didinti.

    [Reply]

  16. dabar jau Tavo komentaras gavosi koks tai piktas.
    Atleisk bet negaliu sutikti, kad tai pakvietimas viesai diskusijai, praeitame straipsnyje ar jo komentaruose nurodytos konkrecios “blogos” destytojos pavarde, nors mano nuomone tai viena rimciausiu specialisciu, sitame straipsnyje nurodyta klinika, iskaitos laikymo data, taigi greiciau tai panasu i smeizta.demokratija ir viesumas puiku, kol nepradedama tuo naudotis. pasikartosiu visa sita straipsniu serija panasi i izeisto vaiko kersto plana

    [Reply]

  17. Šis ir praeitas įrašas niekaip nesisieja (jei sietųsi, dėčiau nuorodą). O kaip tik toji paminėta dėstytoja komentaruose net Lt nebuvo tą dieną… Tiesiog ėmiau konkrečią situaciją, kuri privertė mane susimąstyti. Tą dieną įskaitą priiminėjo ne viena dėstytoja. Niekam aš nekeršiju, tiesiog noriu atkreipti dėmesį į vertinimo adekvatumą. Tai ne konkrečiam žmogui skirta, o bendrai pozicijai.

    O dėl piktumo – aš dažniausiai į puolimą atsakau puolimu. Be to vakar tikrai pavargus buvau ir gal per jautriai į viską sureagavau.

    [Reply]

  18. hmz, aišku, kad blogai yra rašyti gerus pažymius iš oro, bet ar kada nors kas nors yra pasiskundęs, kad jam per daug parašė? mes kažkaip matom, tik kai kitiems taip nutinka…

    [Reply]

  19. Greta, geras pastebėjimas… Nepykstu, kai kokiu balu pakelia pažymį, kai žinai, bet ne iki galo. Bet čia buvo tokia situacija, kad žmogus visiškai nesusivokė situacijoj, dėstytoja už jį atsakė ir parašė neprastą pažymį. Pripažįstu, kad ir pati kartais gaunu pažymį šiek tiek kilstelėtą.

    [Reply]

  20. Destytoja @ 2009-09-24 16:16

    Vertinimas ir mano objektyvumas studentu atzvilgiu yra nesibaigiantis galvos skausmas.
    100% objektyvumo negali buti, bet profesionalus destytojas neivertins tuo paciu pazymiu studentu, kurie per egzaminavima parode labai skirtinga ziniu lygi.

    Uz grazias akis niekada niekam nesu rasiusi ir nesuprantu, kodel taip daroma. Man destytojos savigarba tokio dalyko neleistu. Mano darbas (bent jau dalis jo) yra ivertinti studentu darba, tai “belekaip” vertinti butu juoda geda.

    Bet, patikekit, vertinti yra LABAI sunku. Kartais ateina studentai nepatenkinti gautu pazymiu ir sako: “As juk gaunu tik A ir C. Tai kaip as galejau gauti D is sito kurso?” arba “As juk tiek mokiausi, tiek stengiausi, tiek sedejau, bet gavau tik E”. Bet juk uz stengimasi gero pazymio as negaiu rasyti, ne vaiku darzelis juk.

    O tai, kad bloge paviesinami tokie dalykai, jokio blogio nematau. Turime zodzio laisve ir turime teise pareiksti savo nuomone. Butent kalbedami ir diskutuodam galime issprestai problema. O va jei tik paslapcia snibzdesimes ir nedrisime viesumon iskelti- tada niekas ir nesikeis.

    [Reply]

  21. mano nuomone, profesionalus destytojas yra tas,kuris gerai išdėsto pagal programą, nevėluoja į paskaitas ir paklaustas atsako į klausimus, o ne išdurnina.
    Kad atitiktų bent tris punktus dėstytojus galima ant rankų pirštų suskaičiuot.
    Vertinimas yra super subjektyvus dalykas, aišku, jei neįvertina taip,kaip norėtųsi arba kilstelna pažymį tik tam tikriem asmenim,kartais sunervina, bet jei visiems vienodai geras/blogas/objektyvus toks dažniausiai pykčio nesusilaukia.
    Destytoja–> nesutinku,kad uz stengimąsi negalima kartais pakelt pažymio, nes gerus rezultatus lemia darbas, pastangos ir motyvacija.Retkarčiais dėstytojų geranoriškumas tampa didžiuliu akstinu siekt geresnių rezultatų, o abejingumas ir aklas teisybės laikymasis tik atbaido nuo noro dirbt.
    Jei jau žmogus ateina suabejojęs pažymiu reiškias jam tas labai daug reiškia ir daug darbo į tai įdėjo,tik gal pritrūko trupučio sėkmės.

    [Reply]

  22. to destytoja @ 2009-09-25 10:55

    gerb. destytoja, jeigu ne paslaptis kur destote?=)
    jeigu tolimos ateities planuose tai nesiskaito=)

    [Reply]

  23. Destytoja @ 2009-09-27 13:06

    Destau viename Skandinnavijos universitetu ekonomika

    [Reply]

  24. Asta, 6 kursas, medicina @ 2009-09-27 17:32

    Sveika

    Perskaiciau tavo straipsneli ir zinai, noreciau tau papriestarauti. Juk ne visi mes galime gryzus is paskaitu iskart sesti ir mokytis iki vakaro. As, pavyzdziui, pirmiausia susitinku su vaikinu, tada su draugais, po to namie pabendrauju su seima ir tik tada einu mokytis. Niekad gyvenime nevogciau laiko is artimuju, tuo labiau is draugo, todel mokymosi laikas smarkiai sumazeja. O ka jau kalbeti apie renginius ar siaip pasvaiksciojimus mieste. Todel esu be galo laiminga, kad aukstesniuose kursuose desytojai yra supratingi ir raso geresnius pazymius. Taip, reik but motyvuotu ir mokytis, taciau tai nereiskia, kad mokslai, medicina turi uzvaldyti visa gyvenima.

    [Reply]

  25. Asta, niekas ir nešneka, kad mokslai turi užvaldyti gyvenimą ;). Aš pati nuo 1 kurso daug ką veikiau, paskaitoms perskaitydavau važiuodama namo arba į paskaitas ir t.t. Jei sugebi susidėlioti darbus išmokti per tą laiką, kurį skiri – valio. Manau, kad čia kiekvieno reikalas, kiek reikia mokytis ir kiek nori išmokti. Tiesiog dėstytojai rašydami pažymius “už gražias akis” numuša motyvaciją siekti žinių. Juk ar pasimokysi, ar ne, vis tiek gausi gerą pažymį… Tai kam tada gaišti laiką mokymuisi?

    [Reply]

  26. Na, tarp septyneto nesimokant ir tarp 10 pasimokant visgi yra skirtumas. nezinau, sveikinu, jei sugebi puikiai mokytis mazai laiko praleisdama prie knygu, man norint gauti 10, reik labai labai labai ilgai viska skaitineti ir mokytis.

    Su ta motyvacija irgi keistas dalykas. Tau ji dingsta, kai mazai spaudzia, man ji dingsta, kai labai spaudzia, nes zinai, kad laukia kruva skaidriu ar tekstu, kuriuos reik ismokti, ir tiesiog net nekyla rankos kazka daryti.

    Matyt tas mokytoju vertinimas uz grazias akis studentui yra labai subjektyvus dalykas, vienimes vienaip geriau, kitiems kitaip;) bet pritariu, kad rimtai besimokanciam zmogui toks vertinimas gali nervus pagadinti, kai per pus paziau mokantis kursiokas gauna panasiai, kiek ir tu.

    [Reply]

  27. Aušvydas @ 2009-10-26 22:54

    blogas nėra kvietimas atvirai diskusijai.
    Jei nori pasakyti ką nors, sakyk oficialiai-per studentų savivaldą.

    [Reply]

  28. Ne dėl pažymių gi mokomės. Negi anksti keltis ir mokytis suteikia jėgų galimybė pasirodyti geresne už kitus ar besišypsančios dėstytojos akys, besigėrinčios Tavo beribe išmintimi ir žiniomis? Atleisk, bet man atrodo, kad ta vis dar (nuo CCCP laikų) išlikusi pažymių ir vertinimų sistema yra labai patologiška. Ir stebėtina, kad net tokie pavyzdiniai studentai kaip Tu tiek daug dėmesio skiria kaupiamojo balo aritmetikai ir bendrai vertinimo sistemos „kliurkoms“. Ogi galima būtų tą dėmesį, kurį skiriame pažymiui, skirti vidinėms medicinos mokslo problemoms…
    P.S. Tikiuosi nenuskambėjo piktai, kolege.

    [Reply]

    eziukai Reply:

    Nesu pavyzdinė studentė :). Bet, matyt, esu toks žmogus, kuriai reik tiksliai ir be nukrypimų visko. Tiesiog visad bus vertinimas – saulytėm, mėnuliukais ar skaičiukais… Ir niekaip to nepakeisim, kol būsim rotuojami ir kitaip linksniuojami. Pradėjo mane dominti ne tik medicina, bet ir žinių pateikimas kitiems. Taigi kas domina, tuo ir dalinuosi ;).

    [Reply]

Add your comment now